Stall Ardbeg

Alla inlägg den 15 maj 2008

Av Linda Calissendorff - 15 maj 2008 23:22

Kom in från stallet för en stund sedan *phu* långa dagar är de nu...Man längta tills de är dags för sommar bete för hästarna så Matte få vila *s*

 Idag blev de lite tömkörning på volt med Hilda mest bara för att bli varm så vi kunde stretcha henne! Jag ultraljuda henne först över länden+V bak som hon har svårt att sträcka ut så tyckte faktiskt att de gick "lite" lättare i dag så de är väl bara forsätta :0) Robban ligger inge bra till hos Hilda hon blir såååå sur när han ska massera insidan av ljumskarna men med mig går de bara bra (lite känslig mot karlar som tafsa på henne) *ler*


Såg att loppet i umeå blev inte så blodigt som jag trodde, så  vi hade gott kunnat anmält henne dit! Men de är flera som varnat för underlaget å dosering av kurvorna så därför avstod vi och tog Dannero i stället! I morron kommer Karlmark å byter skor igen hon ha ju aluminium fram å Linda skulle byta efter förra starten med liksom "glömde" de *s* Blev lite lat helt enkelt de är för bekvämt att han bor så nära!Vill inte att hon ska tappa skor i loppet å de är jag som sömmat de vore ju klantigt ;0) Har börjat ge henne Good as gold så man tycker hon ska bli lugnare men icke i dag var de full rulle på Hilda i hagen,hon kan verkligen göra skolorna ovan mark (tack å lov utan mig på ryggen) Hihi!

Hörrni sov gott! Nu ska Linda duscha å sova en lång dag i morron med  med jobb hela dagen sen lektion för Sandra! "Kram"





Tidigare månad - Senare månad

Fråga mig

15 besvarade frågor

Väder

Väder Bjästabacken

Presentation


Välkommen och kika in i våran blogg som handla om vårt liv som amatör tränare och min kära sambo som är amatör kusk! =)

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17 18
19
20
21 22 23
24
25
26 27 28 29
30
31
<<<
Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards