Stall Ardbeg

Alla inlägg den 20 juli 2008

Av Linda Calissendorff - 20 juli 2008 21:56

Jag & Robban har lånat de nyaste Tv spelet Wii å de var ju skiiiit kul *ler* Man blir som barn på nytt! Kan säga att Edwin ( 3 1/2 år ) klassa ut mamsen på golf *skrattar* De ni :0)


Körde Hilda i går på mon med lite tyck intervaller med tyckvagnen å hon känns super fin i formen!Provade även nosfladdret när vi liks var ut så hon ska vänja sig & hon brydde sig inte märkvärdigt så hoppas de går lika bra på fredag om vi nu kommer med de är ju anmälningar i morron...I kväll blir de hel kropps massage och lindande ben & lite linement så hon blir bra förberedd inför starten!

I går så stod hon längst nere i sin hage å käka lite gräs så kom jag ut å ropade på henne då kom hon i full galopp & gnäggade när hon kom fram de kan jag säga är kärlek de mina vänner de värmer så i hjärtat!! *ler*


Min wilma var ju så att kom jag ut så sprang hon i väg och ställde sig i ett hörn å önska hon var på en annna planet,men inte konstigt då vi upptäckte pålagringarna efter ett antal sprutningar så förstå jag varför hon inte ville träna så de var bara jag som inte uppfattade de hon så väl ville visa utan trodde de bara var sto fasoner.... kan säga att man fick ångest när vi väl fick veta,men vi gjorde ju de vi kunde då med regelbunda koll men man väljer ju att röntga sist när de blir återkommande då de oftas är för sent! :0(

Men kan trösta mig med att hon trivs med livet som mamma & nu komemr hon så glatt fram till oss igen *ler* så inget ont som inte för nått gott med sig! Ha de bra i semesterns tider i morron börja jag jobba.............*suck*

Fråga mig

15 besvarade frågor

Väder

Väder Bjästabacken

Presentation


Välkommen och kika in i våran blogg som handla om vårt liv som amatör tränare och min kära sambo som är amatör kusk! =)

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards