Stall Ardbeg

Alla inlägg den 19 augusti 2008

Av Linda Calissendorff - 19 augusti 2008 22:43

Nu när Hilda ska mest skrota omkring i hagen så är jag glad över att ha skoter att träna med!Han är ju som en knähund så himla fin att hålla på med å han älskar att få komma ut å springa lite i skogen *ler*

Han är typisk unghäst går å kika i skogen å i bland så hoppa han till för ´då har han sett nån vampyr under en buske *s* Jag gilla att träna unghästar de är ju så roliga att köra,de jag har haft å kört kan ha 1000 ben ,men inte skoter han är taktfast å trampa på framåt,dessutom är han så jäkla snygg när han går med krökt nacke å ser ut som värsta hingsten!!! *njuter* Ska börja sitta på han till helgen måste bara rida in honom ;0)


Hildas förra matte ringde i dag å fråga hur de gick igår på bergsåker,hon ska ha en eloge för hon bryr sig om oss *ler* Tack så mycket!!Lycka till i morron med snyggingen i umeå!Han kommer vara garanterad snyggaste kallblodet på hela travbanan jag lova!!!


Robban å jag satt å spåna på köpa/leasa en laser maskin tänkte de skulle ligga mellan 25-30 tusen men ack så jag bedrog mig....39 tusen+moms ska de ha!Vilket RÅN! :0( ska kolla om de finns begagnade att köpa eller så blir de en magnet maskin som verka super!Har skickat efter ett begagnat magnettäcke somj ag hitta till ett fyndpris som jag inte kunde låta bli att köpa å testa på Hildas lilla länd!Nästa grej bli magnet benskydd å till henns å skoters knän :0) Läste de gjort studier på magnet vs B & T och magneten gav efter endast 20 min 30% mer blod cirkulation och B & T 0% så de borde vara bättre med magnet då,de är SLU som gjort de så de borde vara en seriös studie!Så nu ska de prövas i verkligeheten för min del ;0) Återkommer med mina tankar om de hela!

Natti Natti!

Fråga mig

15 besvarade frågor

Väder

Väder Bjästabacken

Presentation


Välkommen och kika in i våran blogg som handla om vårt liv som amatör tränare och min kära sambo som är amatör kusk! =)

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11 12
13
14
15
16 17
18 19 20
21
22
23 24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Augusti 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards