Stall Ardbeg

Alla inlägg den 21 september 2008

Av Linda Calissendorff - 21 september 2008 23:47

Är uppe än fast jag är dö trött å borde sov för länge sen..

Jag vet att de finns dom  som tycker jag ska ge upp Hilda  som travhäst,då hon nu har 11 galopper i raden!Satt då å kolla runt på bla BolAnita som tjänat över 550 tusen kr och är bland de bästa ston som finns här förutom den oslagsbara Lundås Emeli som är en helt annan femma :0) Men satt å kika på Bol Anitas rad när de börja tävla henne å kan säga hon har 10 galopper i raden från början presis som Hilda å sen kvala hon in prick fritt 2 lopp sen blev de 4 galopp igen innan hon blomma ut å sprang en jäkligt bra tid! Så jag tänker banne mig inte ge upp Hilda vad folk än säger! För jag vet de finns kapacitet i henne å hon kan bara blomma ut till våren hon med! Så varför ska man ge upp för de inte funkat från början?!Man ska ha i åtanke på Hilda att hon hade väldans besvär i ryggen när hon kom till mig ,som förhoppningsvis ska börja bli bättre igen efter behandlingar å vila så nu har jag åter fått upp hoppet då man märker att de finns fler som strulat men ändå fått in 500 tusen på kontot å jag skulle vara glad om de blir en bit över 100 tusen *ler* Så stora är mina krav :0) N ska jag forska lite mera... God kväll!

Av Linda Calissendorff - 21 september 2008 22:40

Nu har wilmer fått sin sista spruta i sin pencillin kur!Han har varit otroligt duktig har inte sparkat en gång utan bara ryckt tills å tur e ju de!Så de känns skönt de är över för denna gång!Har inte hört han hosta heller så hoppas de gått över! :0)


Jag skulle ut å skritta Hilda i kväll men så hade hon trampat av sig en framsko när hon tränade skolorna OVAN mark i hagen *ler* så de är bara vackert vänta tills på tisdag då Karlmark kommer å skor både hon å Qusen!Så nu får bägge PG skor så är de bara byta till brodd när vinter å snön kommer,väldigt enkelt! :0)


I morron åker Robban till Umeå å ska böja upp å spruta Qusen så hoppas de inte är mer än vad de hitta när de kolla han hos fredrik!Men de kommer jag rappotera i morron hur de gick som! ;0)


Kvällen ordspråk: Det enda i livet som man ångrar är de chanser man inte tog...

Av Linda Calissendorff - 21 september 2008 18:51

Nu ska jag länka ut lite bloggar som andra kan kika in på *ler* vi är ju några nu *s* Tur de finns fler blogg nördar så man inte sitter ensam här på nätet!


Linda-Li har: linda-li.bloggagratis.se

Märta har: mlform.blogg.se

Pernilla har: enyasmatte.bloggagratis.se


Så kan ni kika in till varandra :0) 

Fråga mig

15 besvarade frågor

Väder

Väder Bjästabacken

Presentation


Välkommen och kika in i våran blogg som handla om vårt liv som amatör tränare och min kära sambo som är amatör kusk! =)

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5 6 7
8
9
10
11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards