Stall Ardbeg

Alla inlägg den 2 januari 2009

Av Linda Calissendorff - 2 januari 2009 22:51

 Edwin har fått min förkylning... Han fick feber å blev hes/slemmig i halsen :0(

 Vi som skulle åka på Air world i morron med Wille & Julia å Pernilla & Linda-Li tur var så kan de även på söndag så hoppas han repat sig tills dess...Man tycker så synd om de små liven när de är sjuk,han får man inte i flytande alvedon å han hatar "supparna" men nyss var jag tvungen att de han en supp för han hade över 39 graders feber å vägra svälja medicin...Fy vad jag mådde dåligt han skrek å ville inte men vad gör man,till slut gick de bra att få i han den så han somnade på stört efter den så hoppas han får sova i natt....


Har fått en ny digital kamera i dag så i morron ska de fotas på Q å Hilda och givetvis de andra med *ler* så var beredd de kommer MASSOR av kort! Hörs å störes i morron :0)

Fråga mig

15 besvarade frågor

Väder

Väder Bjästabacken

Presentation


Välkommen och kika in i våran blogg som handla om vårt liv som amatör tränare och min kära sambo som är amatör kusk! =)

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17 18
19 20 21 22 23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards