Stall Ardbeg

Alla inlägg den 21 januari 2009

Av Linda Calissendorff - 21 januari 2009 22:58


Jag minns inte sist jag städa huset...Har liksom inte bara hunnit eller ska jag vara ärlig så är de inte heller högst på min lista heller att städa!Jag städa en hel del på jobbet,hade 4 st städ på 2 dagar denna vecka så blir liksom "mättad" på att städa då man väl kommer hem oxå... Men som de säger bättre lite skit i hörnen än ett rent helvete *ler*


I dag har jag motionerat allihopa Q och Hilda fick motionera  i lite djup snö på mon då de kommer MASSOR av snö :0))) Så de fick kämpa på mer än vanligt så de är bra de får ta i lite ordentligt!


Sen hann jag med att rida Orujo i kväll oxå så jag träna på hemläxan som Sandra gav oss å de gick riktigt bra stundvis de kommer mer å mer!Så nu känner jag mig väldigt nöjd över att hunnit med alla *ler* Så i morron blir de vilodag då jag ska på kurs på eftermiddagen så man lär ju bli mosig i huvudet efter de...Kanske ska städa i morron kväll då?! Tåls att funderas på ;0)


Natti natti!

Fråga mig

15 besvarade frågor

Väder

Väder Bjästabacken

Presentation


Välkommen och kika in i våran blogg som handla om vårt liv som amatör tränare och min kära sambo som är amatör kusk! =)

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17 18
19 20 21 22 23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards