Stall Ardbeg

Alla inlägg den 30 januari 2009

Av Linda Calissendorff - 30 januari 2009 21:50


Edwin ville åka ner till Momma & Moster i hlegen å sova över :0) Han ringde i kväll å sa - Mamma jag vill sova över här i morron oxå få jag de?! *ler* Han har bara varit i väg å sovit över 1 gång förut så han tycker verkligen de är skit kul att få åka i väg själv! Så vi få se om de orka ha han hela helgen annars så kommer han hem  i morron, de är sällan vi är ensamma jag & Robban så man liksom får inget gjort de känns så konstigt bara *s* men helt ärligt så är de rätt skönt att man får en paus då vi inte har barnvakt så ofta ;0) Så vi tänkte gå på bio men vi orka inte de blev slappa i soffan å se Lets Dance i stället de är nog så bra!


I morron ska vi kika provlopp på änget Katrin ska dit å starta Zac så ska bli roligt att de han in action! Skulle gärna haft med mig Wilmer för lite miljö träning men måste träna att han får åka själv först utan mamma... I morron tänkte vi prova lasta Orujo å stänga igen å se om man kan åka en bit så vi kan ta oss till ridhuset snart. :0)


Have a goooooooood night!

Fråga mig

15 besvarade frågor

Väder

Väder Bjästabacken

Presentation


Välkommen och kika in i våran blogg som handla om vårt liv som amatör tränare och min kära sambo som är amatör kusk! =)

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17 18
19 20 21 22 23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards