Stall Ardbeg

Alla inlägg den 21 mars 2009

Av Linda Calissendorff - 21 mars 2009 17:24

Fick sov morron då Robban var snäll och släppte ut hästarna men kunde inte rikitgt koppla av så man slumra bara till å blir egentligen bara tröttare... Klev upp sen och gjorde klart stallet då jag jobba i kväll så man har allt färdigt när man komma hem.


Skulle rida Orujo men så hade de drulet tappa en baksko och jag hade slut på sömmar så defår vackert vänta tills i morron :0(


I morron åker mammas lilla sötnos på hingst dagis i Docksta,kommer sakna han nått så hemsk men han måste få ha lite roligt oxå med andra små skitar! Tror jag måste stå med han i buret eller hur man gör när de ska åka ensam för första gången känns lite obehagligt då de ha en tendens att hoppa över bommen *ghaaa* Så de känns enklast att övervaka han så man kan ingripa om han är på väg över.... Hoppas de går bra i af! :0)

Fråga mig

15 besvarade frågor

Väder

Väder Bjästabacken

Presentation


Välkommen och kika in i våran blogg som handla om vårt liv som amatör tränare och min kära sambo som är amatör kusk! =)

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards