Stall Ardbeg

Alla inlägg den 1 april 2009

Av Linda Calissendorff - 1 april 2009 17:08

I går bestämde jag & Anneli att jag ska leasa Donna av henne eftersom hon har sånna problem med sin kropp att hon kan knappt gå efter hon kört henne sen så är de dyrt att ha en häst man inte han träna själv... Så de känns verkligen jätte roligt, men ändå konstigt på ett sätt då jag vet hur mycke Anneli älskar denna tjej så de kommer nog kännsa lite skumt ett tag innan man kommit i gång med henne själv :0)

Förra året hade Anneli inte så mycke tid till att träna Donna så de starter hon gjorde var väl mest för att få ett lopp¨i kroppen så jag hoppas vi kan få snurr på henne för hon har en kanon härlig trav så lätt så hon ser ut att sväva fram på banan *ler*

Så nu ÄNTLIGEN kan jag träna i hop med LInda-Li tror de är första gången på dessa år vi har hästarna i samma fas i träningen *s* Så de ser vi fram i mot!


Tjing Tjing!

Fråga mig

15 besvarade frågor

Väder

Väder Bjästabacken

Presentation


Välkommen och kika in i våran blogg som handla om vårt liv som amatör tränare och min kära sambo som är amatör kusk! =)

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards