Stall Ardbeg

Alla inlägg den 10 maj 2009

Av Linda Calissendorff - 10 maj 2009 18:52

Körde lilla damen i dag igen så hon fått röra på sig innan vi ska in å testa henne på banan i morron! Ska bli spännande att se henne in action på bana,bllir dock ett lugnt jobb eftersom hon inte gått nått jobb på 3 veckor! I dag var hon cool lugn inne i stallet och var lugn ute med, förutom när jag ville hon skulle skritta på vägen hem då börjar hon bula med huvudet å små hoppa bak.

Men de märks de är mest frustation eftersom hon inte gör de på väg bort från stallet :0)

Linda Li kom å kika på henne i dag och hon klämde igenom hennes rygg och hon är ju spänd över länden å runt höft böjjarna så de sitter nog en del i muskelaturen ändå som säkert är orsakad av stress & att hon gått snett med bakdelen där nere hos tränaren... Så nu ska vi börja knåda henne på kvällarna som vi gjorde med Hilda :0) Vi ha ju vanan inne från den tiden om jag säger så!


Imorron kväll kommer Kiropraktor Monica å kolla igenom henne ska bli intressant vad de hitta för nått antingen är de inte nått eller en hel del de brukar ju vara så... Samtidigt hoppas jag de som kan förklara hennes tidigare problem eftersom hon var så tidigt som 2 åring så nått måste ha satt stopp för henne på vägen.

Men de måste ha sett nått i henne eftersom de haft henne kvar tills nu ,de är ju över 3 år de haft henne i sin ägo.


Nu måste jag se Gert & Robban på kanal 8 de är ju från övik som de nyss paserat ;0)




Fråga mig

15 besvarade frågor

Väder

Väder Bjästabacken

Presentation


Välkommen och kika in i våran blogg som handla om vårt liv som amatör tränare och min kära sambo som är amatör kusk! =)

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6 7 8 9 10
11 12 13 14
15
16 17
18 19 20
21
22 23 24
25 26 27 28
29
30 31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards