Stall Ardbeg

Alla inlägg den 19 juni 2009

Av Linda Calissendorff - 19 juni 2009 10:48

I dag är jag sååååååååå här glad!! :0))) 

Vi har nyss kommit hem i från Bonäset och fått veta att wilma var dräktig och allt såg super bra ut!! Så nu föll en sten från mitt hjärta att jag slipper ta de beslutet att ta bort henne "Pust" Så nu hoppas vi på ett till blackt färgat föl nästa år! ;0)

Hildas foster såg bara bra ut oxå så de är nog inga problem med den inte så nu blir de två kallblods föl nästa år! *ler* 


Min kropp är helt färdig har aldrig haft sån värk som när jag vakna i morse efter jobbat hela dagen å sitta på midnatts travet och jobba... Känns som jag blivit överkörd av en vält! Men bara bita i hop och de blir väl bättre å bättre men de känns typsikt då man är bortbjuden på kalas i kväll å man ska må som en gammal tant :0( vet inte om jag klara mig utan värktabletter så får se om jag blir nykter i kväll annars så får jag byta ut tabletterna mot vin i stället *s*


Ha en trevlig midsommar vad ni än hitar på där ute! :0)


Fråga mig

15 besvarade frågor

Väder

Väder Bjästabacken

Presentation


Välkommen och kika in i våran blogg som handla om vårt liv som amatör tränare och min kära sambo som är amatör kusk! =)

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6 7
8
9
10 11 12 13 14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards