Stall Ardbeg

Alla inlägg den 26 juni 2009

Av Linda Calissendorff - 26 juni 2009 09:59

Jisses vad de kommer bli vamt i dag.... Ska inte klaga men de är skönt att man kör bil med AC på jobbet annars hade man ju blivit stekt! AC i våran volvo funka ju inte så där blir de till att köra med typ alla fönster nere så man inte dör av syrebrist! :0/


Red Orujo i går och han har verkligen förändrats till de bättre måste jag säga nu när han börjat betäcka! Jag som var så nervös att de skulle stiga honom åt huvudet men icke de är en mer focuserad kille att rida på nu och han är så följsam och gör precis allt jag ber om! :0) I Love This Horse!!

SKa ta några kort på honom med de nya Akademiska schabraket som jag köpte på uppvisningen hos Ewa de är en jätte duktig tjej som syr upp begränsat antal och man kan även lägga in en beställning om man villha ett speciellt tyg! De jag köpte var ett blått med guld krumelurer och guld fransar SKIIIIIIIT SNYGGT!! Ska lägga in en länk till hennes framtida hemsida för de kommer absolut vara värt ett besök de lova ja! Kanon passform var de oxå de låg exakt på samma ställe efter jag ridit! :0))


I morron blir de att fara på änget med Donna igen för intervaller vad de går fort mellan träningarna tyckte nyss jag var där! Men de är ju fin görat att åka in och träna ;0)

Får se om jag ta med Tea in för nu har den där utgutelsen gått ner efter 3 behandlingar med ultraljudet så de funka på sånt oxå så tur man har ett hemma då! *ler*


Ha en kanon dag i solen! :0) Tjing!



Fråga mig

15 besvarade frågor

Väder

Väder Bjästabacken

Presentation


Välkommen och kika in i våran blogg som handla om vårt liv som amatör tränare och min kära sambo som är amatör kusk! =)

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6 7
8
9
10 11 12 13 14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards