Stall Ardbeg

Alla inlägg den 8 juli 2009

Av Linda Calissendorff - 8 juli 2009 22:18

Kallt som bara den ute endast12 gader här... Samtidigt skönt för man sover bättre på nätterna nu när de är kallare men man saknar den på dagarna då får de gärna vara varmare!  :0/ Man är aldrig nöjd som svensk människa! 


Körde Tea en sväng på mon för att reka lös sen i förrgår då vi intervalla,hon var mjuk och fin att köra så inga stelheter där inte! :0) Men så ha jag masserat henne som en galning oxå så de borde ge resultat tycker ja!

Hon fullkomligt ÄLSKAR min massage apparat Thrumper (för häst då) ;0)

Hon står å sover när man börjar så de märks de har samlats mycket spänningar i hennes lilla kropp som ska bort och hon uppskatta de verkligen så de är så roligt att jobba med henne de var länge sen man hade en sån positiv häst annars brukar man vara mer svettig än hästen då man ska stretscha musklerna...


Donna fick en skritt tur under sadel då Sandra är snäll och rider henne en sväng och i dag hade hon blivit rädd för en fjäril de är blodingar de *ler*

Vissa är ju rädd sin egen skugga å de måste vara jobbigt då den alltid är med en *s*


I morron bär de i väg till PH vet för koll och jag både vill och inte vill....Samtidigt vill man veta ändå inte! Så de är kluvna känslor men jag måste då vi fått tid då de är praktiskt tagen omöjligt annars så måste passa på då möljlighet ges ,bara hoppas man inte far hem med en tråkig prognos denna gång men nån gång ska jag oxå ha lite flyt!

Är allt ok så får jag se om jag orkar dra in dom på banan i morron kväll om inte annat så ska Donna in igen de känns som vi nyss varit där trots de var i måndags men dagarna går såååååå fort! Så ska nån köra i morron så ring gärna vore roligt med sällskap! :0)


 

Fråga mig

15 besvarade frågor

Väder

Väder Bjästabacken

Presentation


Välkommen och kika in i våran blogg som handla om vårt liv som amatör tränare och min kära sambo som är amatör kusk! =)

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3 4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25 26
27 28 29 30 31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards