Stall Ardbeg

Alla inlägg den 2 augusti 2009

Av Linda Calissendorff - 2 augusti 2009 20:10

Har nyss kommit in från en kör tur med Kristallen!Hon var lika pigg och framåt som vanligt så man är nöjd efter en sån körning! Sandra kom precis när jag höll på sela av så jag frågade om hon kunde tänka sig hoppa upp på henne barbacka för se hur hon reagerade å Sandra bangar aldrig så hon hoppa upp! Hon brydde sig inte ett dyft utan de var som inget hade hänt så jag ledde ut dom till ridplanen så de fick skritta runt på en volt å inga problem alls =) Så nu är hon officellt inriden *ler*

I morron kväll ska Sandra få rida på plan riktigt med sadel & träns å inte bara i grimman som i kväll *s*

Vore kanon att hon får träna upp ryggen så hon blir stark i den då hon är lite lång i kroppen! I morron kommer Edwin & Robban hem från Göteborg ska bli sååååå roligt att höra Edwin babbla på om typ ALLT! *Flin*

Nu ska jag åka å hålsa på Naggen & Wilmer hos Anja för att se att de mår bra!  Tjing!

Fråga mig

15 besvarade frågor

Väder

Väder Bjästabacken

Presentation


Välkommen och kika in i våran blogg som handla om vårt liv som amatör tränare och min kära sambo som är amatör kusk! =)

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards