Stall Ardbeg

Alla inlägg den 24 januari 2010

Av Linda Calissendorff - 24 januari 2010 23:58

Jag lyssna typ ihjäl mig på denna låt när den kom för flera år sedan! Men den är lika bra nu!   





Av Linda Calissendorff - 24 januari 2010 19:02

Av Linda Calissendorff - 24 januari 2010 18:07

Satt å kolla på drömmen om Järvsöfaks på Tv i dag och jag kan säga inte ett öga var torrt under programmet! Alltså man fatta inte hur de har gått till att vi haft ett sånt unikum i sverige som han är!


*Han ha vunnit 10 Sm

*Han ha vunnit 5 landskamper

*Han ha vunnit 5gr på rad i Elitkampen

*Han ha vunnit  42 segrar på rad=Världsrekord i antal segrar i rad

*Han ha världsrekord på kort & medeldistans

*Han har 201 segrar i sin karriär på 234 starter var av 16 andra platser och 4 tredje platser så inte många gånger han INTE placerat sig...

*Han har varit årets kallblod i 12 år!

* Han lämnat många fina avkommor som är miljonärer och avels hingstar!


Bild på Järvsöfaks och Jan-Olov i högvakten!


 



Alltså detta ska inte gå!   


Jag blev rörd att JOP hade en dröm som ung att han skulle få äga en häst som är den bästa och se vad han är nu?! Jag tror stenhårt på positivt tänkande och man ska se sitt mål som de ska gå att uppnå då kommer man dit tillslut på ett eller annat sätt!

Tramsar man runt som jag lätt gör tyvärr i negativa tankar så kommer man oftas drabbas av negativa händelser,man dras in i negativa energier... Har läst boken The Secret och de handlar om just detta och de är verkliga händelser folk beskriver och jag tror de inte är för intet de kom dit de kom med sina drömmar & mål! Man ska tänka positivt och drabbas man av dåliga energier så ska man bara skaka av sig dom och tänka på nått positivt,visst låter lättare sagt än gjort men de ligger nått i de helt klart!


Så mina vänner och övriga läsare börjar tänka positivt de ska jag försöka göra!   

Fråga mig

15 besvarade frågor

Väder

Väder Bjästabacken

Presentation


Välkommen och kika in i våran blogg som handla om vårt liv som amatör tränare och min kära sambo som är amatör kusk! =)

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards