Stall Ardbeg

Alla inlägg under januari 2010

Av Linda Calissendorff - 3 januari 2010 12:16

Fick en rejäl sovmorron i dag så man är lite mosig i huvudet...  

men man blir pigg då man ser de är bara -6 på termometern och sol kan de bli bättre än så här?! NOPE!

Så i dag ska jag fota lite hästar ska rida Orujo men å kanske Sandra kommer upp så man kan sätta upp henne så man kan ta lite snygga kort!    Annars kan man alltid släppa lös han på banan så han kan showa lite själv men ha ett objektiv som är rätt mycke zoom på så de kan bli svårt måste fixa med vid vinkel tror  jag de heter!   

Ska kolla på nätet om man kan hitta nått då ska jag köpa en sån för min stora lön jag kommer få när jag jobba hela jul & nyår!   


Kanske blir de en prommis med doggarna oxå man måste ta tag i motionera lite nu detta går inte...Känner mig så fruktansvärt lat och hundarna är alltid villig att gå ut så man undrar vad de sitter i?! Men de ska bli ändring på de oxå... =)


See you later!

Av Linda Calissendorff - 1 januari 2010 00:07

Visst jag snabb?! *ler*


Ha stått i kikat hur hästarna tar alla raketer som smäller runt omkring oss och jag säger bara de ska vara kallblod & PRE hästar (Å grodan, men ett undantag)    Alla står lugnt i sina hagar och käka hö de är helt sanslöst inge spring,inga oroliga hästar de står bara å kika på alla ljus som kommer upp på himmlen!   

Så de känns toppe att allt är lugnt å stilla så nu kan man gå och lägga sig så man orkar jobba i morron! (vissa ha ju ansvar)   


Gott nytt år på er alla vänner & bekanta!

Fråga mig

15 besvarade frågor

Väder

Väder Bjästabacken

Presentation


Välkommen och kika in i våran blogg som handla om vårt liv som amatör tränare och min kära sambo som är amatör kusk! =)

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards