Stall Ardbeg

Alla inlägg den 1 februari 2010

Av Linda Calissendorff - 1 februari 2010 18:50

Min kära syster ska börja hålla som hon kallar de  "En magisk kväll" så här hade hon tänkt!


Är ni några vänner som vill ha en spännande annorlunda kväll så är detta nått för er.

En kväll som ni själva kan bestämma hur den ska se ut.

Som ex en liten demonstration (gruppseans) och Trumresa , Meditation möt din guide, Healing, Taroläggning med vägledning, Massage m.m

 

 

 Ni kan även ha en prova på kväll där i själva provar att ta kontaktm med andevärden och guider, jobba med pendel och tarokort samt runor, Healing m.m

 

 

Vi kan lägga upp det som ni önskar och vad ni är intresserad av och det går även ha en kväll där ni själva provar på alla dessa saker ex som att träffa era guider eller nära och kära.

 

 

Vi kan mixa och blanda så alla blir nöjda och fika naturligtvis och ställa frågor

Varmt välkomne att göra en förfrågan och boka

 

 

Önskemål är 8-10 st och priset beror på antalet, så hör av er så räknar vi på det.


 



Hon efterlyser även om några vill prova på gratis healing som hennes elever ska ha för att kunna träna på så finns de frivilliga så hör av er till henne via: www.anglaporten.se


See you!   

Av Linda Calissendorff - 1 februari 2010 16:54

Soffan eller inte....   Mina ben känns tunga som bly och min hjärna säger gå å lägg dig under filten och vila en stund för de är du värd! Men jag vet man blir bara slöare av att vila men ACK så skönt...


Kallt som fan är de ute och skulle köra Wilmer med Sanna i kväll men jag vet inte hur jag ska göra.... Han ha tappat en sko igen så den satt i 4 dagar så antingen måste jag dra lös den för att köra i kväll eller låta den andra sitta kvar tills på onsdag Fm då Carlmark äntligen kan komma!    De är ju bara -17 nu så man klarar att köra men de ha kommit rätt mycke snö på mon så de är nog kanske lite väl tungt för honom att dra,eller bara en dålig ursäkt av matte *skratta* Men faktiskt så suger vinter underlag för de ha jag märkt på hans puls som jag mäter varje gång jag kör att är de lite snö så blir de markant jobbigare så kanske bättre att avakta men samtidigt ska de komma snö hela veckan så de blir fel hur jag än gör... *suck* Jag hatar att ha beslut ångest över saker de finns inge värre,de liksom gnager fram å tillbaka hela tiden man överväger för & nackdelar! Å inte blir man klokare heller på köpet..  


Satt och kika på solängets hemsida att de blir en 2 åring serie i år!   

Så de är ju toppen men jag såg de ska klara av att trava 2,30 i 1660 meter alltså i 24-25 km/h å de är ju ändå rätt snabbt kan jag tycka... De är ju ca 3 månader kvar å Wilmer ha nu travat som fortast 22,5km/h på mon i som sagt tyngre underlag men de är ju endast en max 50meter de är skillnad mot för 1660m! Hur ha ni gjort mer era små skitar ha ni gjort som nått banjobb innan för testa distansen eller hur har ni gjort?  Vet ju att komma på banan så går de ju lättare med sulkyn och man ha ju som uppkäkade så de blir som annolunda men i af de känns fort *ler* Höns mamman ha talat jag VET!    Men de är ju ändå fina priser med om man ha en häst som är mogen för att vara med så klart man måste prova märker man att de inte funkar så får man väl hoppa av då inget mer med de! Men de vore skoj för då vet man ju att han är mogen för premie i oktober för då går de ju premie tiden så då är de bara köra vidare som sagt! Alltså de kommer ändå kännas stort att man kunnat träna fram han till de även om de flesta gör de med lätthet men de är ändå vi som gjort allt jobb själva så jag kommer vara stolt som en tupp de kan jag lova med inte ett öga torrt!   


Vore som sagt roligt om nån kom med lite tips å råd inför detta hur ni gjort som sagt med era småttingar som jag kallar mina små alltid roligt att kunna dela erfarenheter och diskutera lite just inom unghäst området som man aldrig kan få för mycket kött på benen inom!   


Nu ska jag utfodra mina "gubbar" här hemma som är hungriga!

Ha en bra kväll ni andra där ute som kan ligga å tryna i sofforna! ;0)


Fråga mig

15 besvarade frågor

Väder

Väder Bjästabacken

Presentation


Välkommen och kika in i våran blogg som handla om vårt liv som amatör tränare och min kära sambo som är amatör kusk! =)

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10 11 12 13 14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards