Stall Ardbeg

Alla inlägg den 6 februari 2010

Av Linda Calissendorff - 6 februari 2010 22:01


Sad but true så börjar min stackas häst som står inne bli lite less nu.... Tycker så synd om henne stackarn!

Såret ser peppar peppar bra ut och de är inte infekterat så i morron passerar vi dag 4 så jag hoppas den största faran är över snart så hon kan få komma ut i sen sjukhage åtminstone...  

Man fatta nog inte vilken jävulska tur man hade igentligen, men som sagt grämer mig att de ska hända just nu när man var på topp med henne värsta jag vet är att ställa av dom de har liksom hänt några gånger för mycket nu,kändes som jag var äntligen på rätt väg efter alla oturs hästar... Men vi får hålla tummarna att inte de blir nån ful ärrvävnad efter såret som ställer till de för henne i traven men kommer kolla upp med ultraljud för att vara säker att allt är OK innan jag tränar vidare igen!


I kväll var de ju melodifestivalen och jag tyckte väl att de var så där alla låtar,inga höjdare tycker jag i af! Men Olas låt var ju en rätt så rivig låt som stack ut bland alla typ ballader.... Synd inte de där hårdrocks bandet hade en mer rockigare låt de hade jag diggat i af!   

Nu ska jag ut och rengöra såret och bandagera om hennes ben så hon inte får nått smuts i de är lätt hän,t tur hon låter bli lindorna i af...


Ha en bra kväll ni andra! =)


Fråga mig

15 besvarade frågor

Väder

Väder Bjästabacken

Presentation


Välkommen och kika in i våran blogg som handla om vårt liv som amatör tränare och min kära sambo som är amatör kusk! =)

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10 11 12 13 14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards