Stall Ardbeg

Alla inlägg den 7 februari 2010

Av Linda Calissendorff - 7 februari 2010 22:01

Måste bara säga att Kristallen är otroligt lugn för ha stått inne nu 4 dagar och hon verkar ändå rätt så nöjd,klart man ser i bland hon står och kastar med huvudet å inte konstigt heller med tanke på att hon var i toppform sen hamna på boxvila! Hon är en väldigt klok och förståndig dam!  

Jag ha öppnat bandaget varje kväll för att kolla hur de ser ut å sen i går så hade de knappt runnit nått vätska alls och svullnaden börjar långsamt gå ner TACK Å LOV!

Så de ser ut att läka i hop fint men jag såg att hon var gallig på andra framknä för hon måste ha slagit i sig där med så man får hålla lite koll där oxå kanske böja upp henne sen å se så hon inte får en inflammation av slaget man vet aldrig denna gången chansa jag inte å bara tuta och köra de brukar man få tillbaka sen i så fall å de ska jag undvika...   


Ska se om jag kan ha henne ute en sväng i morron måste bara dela av hagen så hon inte får nått tuppjuck å far i väg finns risk om jag säger så!   


Känns som klockan är typ hur mycket som helst även om helgen varit lugn på jobbet så tär de på att jobba helg då andra får vara hemma och mysa med familjen...


Tror jag ska åka en sväng till Linda-Li å tigga åt mig lite kaffe å kolla på Bigge kanske får man prov köra lite oxå om nu inte hon fått en blodad tand på köra då blir de väl svårt!   


I morron blir de ut med sötingen Wilmer ha saknat att köra han de ha inte blivit sen i onsdags så vi hoppas på få lika härligt väder som i dag de ha jag beställt i af!   


Have a nice night!   


Fråga mig

15 besvarade frågor

Väder

Väder Bjästabacken

Presentation


Välkommen och kika in i våran blogg som handla om vårt liv som amatör tränare och min kära sambo som är amatör kusk! =)

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10 11 12 13 14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards