Stall Ardbeg

Alla inlägg den 2 juni 2010

Av Linda Calissendorff - 2 juni 2010 20:43

Dels så ha man slutat fylla år när man passera 25 år men liks förbannt så tickar åren på...  Om man bara kunde vrida tillbaka åren till man var 20 år igen,de var tider de man var vild å galen!   

Nu är man närmar man sig 40 med stora steg *huga*

Så tacka alla ni som lämnat grattis hälsningar på fejjan och skickat på mobilen! =)


Jag ha börjat köra GI  kost igen så nu ska kärringa komma i form till beach 2011!  (Man måste vara ute i god tid) *skratta*

Jag ha gjort de tidigare å de är nått som man alltid håller sig mätt på och man får äta massa gott förutom socker & kolhydrater men de kan jag lätt leva utan bara man kan frossa i kött å sallader mm.mm

Nu är de den 3;je dagen å huvudvärken börjar göra sig påmind man är trött som fan å socker abstinensen börjar göra sig påmind,men bara härda ut i morron är de bättre de vet jag av erfarenhet så bara sparka sig  baken!   

Man blir sååååå pigg av att äta GI och jag ha känt mig slö å oinspirerad länge nu som sagt så nu jäklar!

Så är nån sugen att börja promenera med mig så hör av er jag vill så gärna ha sällskap så man ha nån att surra med på vägen,allt blir så enklare då!   


Nu ska vi ut å betäcka Candela igen nu är de slut tampen på hennes brunst så nu hoppas vi på en liten Orujo bebbe i magen inom en snar framtid!!!   


Så ha de så gott alla i kväll! =))

Fråga mig

15 besvarade frågor

Väder

Väder Bjästabacken

Presentation


Välkommen och kika in i våran blogg som handla om vårt liv som amatör tränare och min kära sambo som är amatör kusk! =)

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5 6
7
8
9
10 11 12 13
14 15
16
17
18
19 20
21 22 23
24
25
26
27
28 29 30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards