Stall Ardbeg

Alla inlägg den 6 juni 2010

Av Linda Calissendorff - 6 juni 2010 12:28

Ha en gåta som jag aldrig hitta svaret på å de är var i hela H**vete

tar edwin sockar vägen??? Jg ha köpt MINST 40 par sockar inom loppet av några månader ändå finns de banne mig bara omaka par?

Jag fatta inte vars dom försvinner måste finnas en HEL hög NÅNSTANS i huset.... Jag blir  galen snart!  


Sen dessa äkliga bladlöss som är ÖVERALLT på kläderna som man hänger ut å sen ha man fullt på en själv ja de är ofraliga men jag hatar känlsan att de "går " på mig! *äcklad*   


Nu ska jag fara å hämta hem mammas hund som ha varit på ett nytt ställe för de skulle kunna se om de kunde ha han men så blev familjens pappa allergisk mot honom så nu måste han hem igen...

är de nån som vill ha en fin familjehund så hojta till!    

Han är korsning mellan Jack Russel & Dansk svensk gårdshund en halvbror till våran Dogge!   


Have a nice day!



Fråga mig

15 besvarade frågor

Väder

Väder Bjästabacken

Presentation


Välkommen och kika in i våran blogg som handla om vårt liv som amatör tränare och min kära sambo som är amatör kusk! =)

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5 6
7
8
9
10 11 12 13
14 15
16
17
18
19 20
21 22 23
24
25
26
27
28 29 30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards