Stall Ardbeg

Alla inlägg den 10 juni 2010

Av Linda Calissendorff - 10 juni 2010 23:25

Av PRE bebisar i dag!   

Estepeña var sugen i dag så vi testade att betäcka med Orujo och innan hon skulle ställas vid betäcknings stället så var hon helt galen att få komma ur hagen för en stund!!!   

Hon hoppa jämnfota å sprang runt som en galning på en volt,trodde aldrig vi skulle få henne att stå stilla så de skulle kunna gå att sätta språnglinor på henne men till slut så var hon lugn!

Så de gick bara fint sen men tror han ha väntat länge Orujo på detta tillfälle för han ha aldrig hållt på så länge förut! *ler*

Han ville inte kliva av henne så hon är nog lite speciell för honom!   Kanske känner detta är av samma ras vad vet man!


Nu måste jag sova blir tidigt i möra ska upp å jobba....


Sov gott alla där ute!   

Av Linda Calissendorff - 10 juni 2010 20:12

Ha haft mitt första pass på Step In i dag å de var skit roligt!   

Körde lite konditions träning runt 40 min först på gå bandet å trapp maskinen så man fick upp pulsen lite sen blev de styrketräning på lite olika maskiner så nu ha man fått ett eget personligt program som jag ska följa så ska bli kul att se reslutatet om några veckor ska köra minst 3 gr i veckan å se att jag hinner/orkar med de först!


Ha nyss kommit in från en prommis doggarna på mon med Tardee och Jeanette,så nu är mina ben lite trötta måste jag erkänna jag är lite intensiv när jag börjar men denna gång ska jag banne mig visa att jag kan fortfölja de jag börjat på!   


Ska försöka ta mig ut med wilmer i dag men får se om orken fins över för de annars får de blir i morron då man liks ha en vilo dag efter jobbet ska bli tråk väder ha jag hört men man är inte gjord av socker så de ska nog gå bra de med!   


Ha en bra kväll!   

Fråga mig

15 besvarade frågor

Väder

Väder Bjästabacken

Presentation


Välkommen och kika in i våran blogg som handla om vårt liv som amatör tränare och min kära sambo som är amatör kusk! =)

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5 6
7
8
9
10 11 12 13
14 15
16
17
18
19 20
21 22 23
24
25
26
27
28 29 30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards