Stall Ardbeg

Alla inlägg den 11 juni 2010

Av Linda Calissendorff - 11 juni 2010 23:35

Att jag börjar gjort nått med min kropp på allvar!   

Shit vad jag ha träningsvärk i armarna.... *ler*

Men kunde inte motstå att träna i dag med var helt ensam  i hela gymmet så de är toppen!

I morron ska jag dit efter jobbet och jag tror inte de kommer så många i morron kväll heller, så då ska jag passa på att testa ångbastun efter träningen!   

De är verkligen en fin anläggning vi har här i Bjästa måste jag säga! Tummen upp för den!!!!  

På onsdag ska jag testa en jobbar kompis grupp träning som jag tror passa mig utmärkt nämligen "Punch" de är när man slår mot mitschar och sparkar så de är lite av en kampsports träning så de ska bli skiiiiiit skoj! Kan vara bra att få ur lite "ilska" på döda ting!   Stackas hon som ska sparra mig! *ler*


Ha varit lat att köra Wilmer denna vecka... Fy på mig!!!!

Men ha jobbat å haft fullt upp med mig själv så inte konstigt man inte haft ork över...

Men i morron måste han komma ut så han inte tappar all kondis snart,måste hålla han i trim!

Ingen som ha lust att köra med oss på banan i veckan? Svar tages tacksam i mot!   


Ester & Orujo tränar nu varje kväll så jag hoppas de ska resultera i en liten bebbe nästa sommar!

Han är verkligen "lost" på henne de är nog hans favvo flicka, inte konstigt när hon är lika vacker som han är!

Kommer bli TOPPEN snygga fölisar efter dessa två,de kan inte misslyckas!   


Dags att hoppa i lopplådan ska upp å jobba i morron HELA dagen så bäst man samla energi så man tar sig ur sängen i morron,de kommer nog vara lite stelt är jag rädd tur man ska mata hästarna så man kommer i gång snabbt på morron. =)


Sov gott alla som orkar läsa detta dravel man skriver....  



Fråga mig

15 besvarade frågor

Väder

Väder Bjästabacken

Presentation


Välkommen och kika in i våran blogg som handla om vårt liv som amatör tränare och min kära sambo som är amatör kusk! =)

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5 6
7
8
9
10 11 12 13
14 15
16
17
18
19 20
21 22 23
24
25
26
27
28 29 30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards