Stall Ardbeg

Alla inlägg den 20 juni 2010

Av Linda Calissendorff - 20 juni 2010 15:44

Oki jag erkänner satt nog för de mesta av dagen i går å kika på Tv från Viktoria & Daniels bröllop trots jag igentligen inte bryr mig men de är lite faccinerande ändå att de är trots allt en vanlig enkel kille som gifter sig med våran kron prinsessa!  

Hela deras liv är ju en total motsats till ens eget liv och jag skulle inte vilja byta i längden för de ha de nog inte så lätt alla gånger...

ska vara deras förmögenheter då man skulle vilja ha en del av *ler*

Men måste säga att fy fan vilken person kemi de ha dessa två!

De fullkomligt lyser kärlek om dom och hans tal i går  till sin fru var ju helt tår drypande så till å med jag släppte en tår!   


Konstigt de där att vissa personer man träffar kille/tjej så är de bara en sån där dragnings kraft som man bara får med vissa,de är som sagt faccinerande att två människor kan klicka så där bara som om man känt varandra sen förut, men inte gjort de ändå!

Ha stött på sånna tillfällen några få gånger i mitt liv och Linda-li är en av dom hon är som min andra hälft på nått vis,vi lärde känna varandra genom att hon ville testa min nordis som jag var tvungen att hitta ett nytt hem till och på den vägen blev vi kompisar å när vi prata första gången så var de som vi inte gjort annat så häftigt att vi klickade så på en gång!   

Finns nog ingen i mitt liv som jag ha pratat så mycket i telefon med  som med henne! *skratta*

Vi upptagna kvinnor hinner knappt träffas med varandra så telia tjärnar nog en hel del på oss skulle jag tro med timtals långa samtal dag som natt!  


I dag ha jag slappat hela dagen framför en bra film ha behövt vila upp mig denna helg var i väg å träna i går men de gick segt...så i dag blir de en skogs promenad ute med doggarna å förhoppningsvis kommer Linda-Li ut å håller mig sällkap i  skogen så vi kan sjunga bort alla björnar... De är väl fan att man ska vara så rädd för dom så man knappt kan ta sig ut,tycker de finns för många av dom som sagt vill inte stöta på en arg mamma som äter upp mig...  


Have a nice day friends!   



Fråga mig

15 besvarade frågor

Väder

Väder Bjästabacken

Presentation


Välkommen och kika in i våran blogg som handla om vårt liv som amatör tränare och min kära sambo som är amatör kusk! =)

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5 6
7
8
9
10 11 12 13
14 15
16
17
18
19 20
21 22 23
24
25
26
27
28 29 30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards