Stall Ardbeg

Alla inlägg den 30 juni 2010

Av Linda Calissendorff - 30 juni 2010 00:20

I kväll när jag var ute med Wilmer hemma på mon så precis när vi passerade tågbron så tyckte jag att jag hörde nått konstigt visslande ljud som kom närmare å närmare...När vi passerat under där man är som närmast tågbanan så kommer de ett tåg i full fart så jag vart skit rädd var inte alls bredd hann tänka att nu lär de bära i väg när jag körde honom odövat,men han lyfte lite på huvudet men brydde sig inte ett dugg! Vilken häst jag ha endast 2 år å är så lugn och stabil i psyket!  

De här är första gången han möter ett tåg de är detta man bävat sig för läääääääänge nu men nu vet man att de är lugnt för hans del de blir nog värre med Kristallen är jag rädd...


Ville bara skriva å berätta vilken pärla vi ha!!!   


Natti natti!

Fråga mig

15 besvarade frågor

Väder

Väder Bjästabacken

Presentation


Välkommen och kika in i våran blogg som handla om vårt liv som amatör tränare och min kära sambo som är amatör kusk! =)

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5 6
7
8
9
10 11 12 13
14 15
16
17
18
19 20
21 22 23
24
25
26
27
28 29 30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards