Stall Ardbeg

Alla inlägg den 19 juli 2010

Av Linda Calissendorff - 19 juli 2010 00:50

Var i kväll och lämnade Edwin hos momma för han ville sova över där tills på tisdag så de vara bara sätta sig i passaten å hä i väg sig ner till henne så han blev nöjd!   

Jag hade lovat att hälsa på mina FD svärföräldrar när vi åkte förbi och när vi for hem så var kl runt 21 tiden men tänkte vi åker in å se om de är hemma å de var dom! =)

Dom blev så glada att träffa oss så tror de allt blev lite förvånad att vi gled in där! Gillar att överraska folk jag!   

Dom ha ju börjat med trav på senare åren så vi fick se stallet de byggt som var hur fint som helst med 3 boxar så de var roligt att få se hur hästarna hade de som!

Vi fika sen å bara tok surra häst så de blev sent innan vi kom hem men vad gör de är alltid roligt att ha så bra relation fast de varit över 8 år sedan jag flyttade hit till övik!

Så vi ha nog saknat varandra en hel del tror jag men vi stöter väl på varandra sen på travet framöver de är jag säker på!   

Så nästa gång ska vi stanna till hos Ullis de var ett tag sen vi hälsade på där å de är dags synd vi kom i väg så sent ner till mamsen man hinner ju inte med alla när man åker ner för vi ska ju upp å jobba i möra så de fanns ont om tid som sagt...


I morron är de dags för intervaller på bana igen så hoppas de blir lite svalare så hästarna inte sliter så ont i värmen de är nog jobbigt för dom att bara finnas på dagarna....

Hatar Bremsen och de jobbiga sviarn på kvällen   

Victor får sova inne nu för han måste få vila lite på natten annars blir de inte mycket till vila för dagarna så får se vandra omkring en hel del för hålla flygfäna borta...


Nu ska jag sova ska ju upp med tuppen som sagt!


Ciao!




Fråga mig

15 besvarade frågor

Väder

Väder Bjästabacken

Presentation


Välkommen och kika in i våran blogg som handla om vårt liv som amatör tränare och min kära sambo som är amatör kusk! =)

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13
14
15
16
17 18
19 20 21 22 23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards