Stall Ardbeg

Alla inlägg den 13 augusti 2010

Av Linda Calissendorff - 13 augusti 2010 18:38

Fick höra i dag att ett proffs från umeå som kört denna karls häst i ett lopp och han håller verkligen denna häst kär,trots han kanske inte är nån stjärna så men för honom så är han ju verkligen ALLT!

De han hade sagt efter loppet var  " Men skjut hästen"

Hur kan man vara så känslo kall?!

Visst de är väl nått man kan säga på skämt, men ändå jag tycker man ska låta var å en ha den häst man vill ha!

Just för denna karl som ha hästen för att ha nått att pyssla med och han håller i gång medans han ha en häst att sköta,för han är 73 år å ha varit sjuk så varför kan han inte bara få ha en häst för roligt?

De är väl knappast så han satsa till Elitloppet eller så!

Han som satt upp fick ju ändå pengar för att köra så vad spela de för roll igentligen vad han tyckte de kan han hålla för sig själv som sagt!


Nä fy jag hade blivit sur om nån haspla ur sig nått sånt till mig då hade den personen fått svar på tal!     

Vissa tror de får bete sig hur som helt de är faktiskt inte OK för vi lejer som för en tjänst så de kan gått vara lite trevliga tillbaka.

Jag skulle aldrig sätta upp den karl på min häst nått mer de kan jag lova, om de var mig han sagt så till!

Finns andra som är mycket trevligare som kusk om jag säger så! =)

Fråga mig

15 besvarade frågor

Väder

Väder Bjästabacken

Presentation


Välkommen och kika in i våran blogg som handla om vårt liv som amatör tränare och min kära sambo som är amatör kusk! =)

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4
5
6 7
8
9 10
11
12
13 14 15
16 17
18
19
20 21 22
23 24 25 26
27
28 29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards