Stall Ardbeg

Alla inlägg den 11 april 2012

Av Linda Calissendorff - 11 april 2012 18:41

I dag var jag in på banan med Wilmer för att ta ett blodprov för koll hur han mår så man ha nått att gå efter nu när man blir osäker på hans status just nu...Kostade endast 750:-   

Han ha fått några konstiga små knölar på kroppen och små skorpor som vätskas ur om man pilla bort dom nån som ha nån aning vad de kan vara?

De jag kan tänka mig är att de är en reaktion på nått som ska ur kroppen han ha fått både gurkmeja,msm och nypon men de ha han ju ätit ett bra tag nu å de ha han fått förut med så inget nytt så för honom....

Han ha även fått mera kraffoder nu ett tag men de är ju ändå inte så mycket för han går ju nu intervaller var 3:je dag så han måste ju få lite energi med, jaja nu börjas de så fort man ska igång så ska de alltid vara nått man ska fundera på å vara orolig för...

Så enkelt med en ridhäst såna gånger man kan sakna den enkla tiden när man bara behövde ta sig ut å rida.


Själv så måste jag i hård träning igen.... Sambo livet börjar sätta sina spår nu ska jag å jycken börja springa när de blir lite varmare ute just nu är de svin kallt å regna då vill man inte stoppa ut huvudet i onödan men som sagt SKÄRPNING ska de banne mig BLI!  


Ha en bra kväll ni övriga å nu ska vi ta och stoppa barna i säng så vi kan mysa framför Tv!   

 

Fråga mig

15 besvarade frågor

Väder

Väder Bjästabacken

Presentation


Välkommen och kika in i våran blogg som handla om vårt liv som amatör tränare och min kära sambo som är amatör kusk! =)

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards