Stall Ardbeg

Alla inlägg den 19 april 2012

Av Linda Calissendorff - 19 april 2012 20:40

När jag körde så var han å försökte äta på varenda tall efter vägen... 


       


Fick även till en video kändes som jag tog han på bar gärning!  



   

Av Linda Calissendorff - 19 april 2012 20:13

I dag så fick Wilmer gå ett tuffare motions pass och  jäklar vad pigg han var han låg på så jag fick rakt ont i arma efteråt så nu är han på G!  

Han står inne nu sen 2 veckor tillbaka så de gör ju sitt med att han är extra pigg än att gå ute på lösdrift...

Så längta till på lördag ska bli spännande att se vad kusken tycker om han då efter denna vila.

 

Själv ska man få gå på bröllop om 3 månader så nu ska de börjas hård körning med mig med om man ska komma i några kläder, men ha nog en förkylning i kroppen nu tyvärr är JÄMT konstant trött kan stå å sova om jag kunde.... Så bäst man tat lugnt annars bli man väl aldrig frisk... 

 

Ha en bra kväll nu ni andra!  

 

Tjing! 

Fråga mig

15 besvarade frågor

Väder

Väder Bjästabacken

Presentation


Välkommen och kika in i våran blogg som handla om vårt liv som amatör tränare och min kära sambo som är amatör kusk! =)

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards