Stall Ardbeg

Alla inlägg den 25 maj 2012

Av Linda Calissendorff - 25 maj 2012 21:06

Dags för veckans banjobb i kväll på änget och de var nu 4:je i ordningen som vi var in och i kväll var vi utan sällskap då Anna skulle på Elitloppet å man är inge avis alls..... 

I dag så gick han kval tiderna och han var okörd på i den bemärkelsen, så de känns ju toppen att kommit hit på så kort tid, han var ju otränad i mitten på Januari så han ha trampat ner i tiderna rätt snabbt  och de hade jag på känn för jag tror mig veta att han kan bli en riktigt bra häst för han ha förutsättningarna  både kroppsligt och hans underbara psyke!   

Så nu är de bara fortsätta sänka tiderna så ska de ev bli start i slutet på Juli ha hittat ett lopp där till han så är han redo då kommer jag nog stå å spy av nervositet i nån buske i skogen de kan jag LOVA!!  

Samtidigt som man bara vill starta så är de skrämmande med de kan ju gå sönder så lätt när de är i tävlings tider å jag som är så rädd om han kommer stå med andan i halsen som sagt...

 

I morron är de Anna-Clara kurs då ska jag ta och be henne prova rida han så man ha chansen att knäppa några fin kort på honom!     

Nu ska jag ta å se lite trav från solvalla...Tur man ha en stor TV i af så känns de lite bättre att vara hemma än där nere bland alla fest glada!   

 

Tjingeling!!

Fråga mig

15 besvarade frågor

Väder

Väder Bjästabacken

Presentation


Välkommen och kika in i våran blogg som handla om vårt liv som amatör tränare och min kära sambo som är amatör kusk! =)

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards