Stall Ardbeg

Alla inlägg den 25 februari 2012

Av Linda Calissendorff - 25 februari 2012 17:29

Long time sen jag skrev igen... men jag LOVA ska bättra mig!  

En lägets rapport från stallet ska ni få och de är att Robbans häst (min FD häst) Victor Boko ha vunnit ett lopp i början på februari så de var ju extra roligt han fick äntligen visa vars skåpet ska stå,de ha ju varit som bekant a lot of otur i de lopp vi startat han i sen vi köpte han....

Så är extra glad för hästens skull att äntligen få visa vilken glänsare han är!

 

Annars så träna vi på med Wilmer som mest går mängd träning i en lång backe just för tillfället för att öka på muskelaturen inför kommande starter i somnmar,man både längta å är nervös på samma gång för han är ju mitt lilla   Wilmer!

Tur Ricky sköter träningen för jag tyker alldelens för synd om han för att de ska bli ordentligt tränat  

Men ska bli skoj att se hur tävlandet kommer att gå för ha alltid trott på denna kille mest i stallet! 

 

     

Världens bästa å sötaste mule!   


Av Linda Calissendorff - 25 februari 2012 17:27

 

Fråga mig

15 besvarade frågor

Väder

Väder Bjästabacken

Presentation


Välkommen och kika in i våran blogg som handla om vårt liv som amatör tränare och min kära sambo som är amatör kusk! =)

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards