Stall Ardbeg

Alla inlägg den 6 januari 2013

Av Linda Calissendorff - 6 januari 2013 14:54

Är super nöjd med nya stora hö nätet!   De hade ätit upp allt hö i de så de lär ha

hållt på en stund men då ha man nöjda glada hästar på lösdriften som ha lite att pyssla med pånätterna!

I morron vankas intervaller med Annas fina Egon på änget och Robban skulle hänga på med Wilda med så de blir 3 st de är ju toppen att kunna träna i lag och byta positioner med varandra!   

Måste hyra rakmaskinen igen han är som en lurv tuss igen så innan starten ska de bort,hata ha en blöt häst flera timmar efter man kört de är bara dryyyyygt....

Han måste oxå ha rejält med fäste bak märkte jag sist när jag intervalla hemma på mon de var som is och lite packad snö ovanpå å märkte på pulsen att han pulsa upp mer än vanligt så de var nog att broddarna var lite för korta ändå fast jag ha haft normal längd på dom så ha bytt nu till lite rejäla men är så satans rädd de ska trampa på sig bruka bli fula sår om de råka hända...  Få lägga på han boots så man skydda lite i af fast de trampa ju igenom de med om de ta ordentligt lätt hänt då de bli lite trött men vi får väl hoppas vi slipper några såna sår!

Nu ska jag ta å skala några pärer till middagen!  

Tjingeling mina vänner!




Fråga mig

15 besvarade frågor

Väder

Väder Bjästabacken

Presentation


Välkommen och kika in i våran blogg som handla om vårt liv som amatör tränare och min kära sambo som är amatör kusk! =)

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5 6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29 30
31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards