Stall Ardbeg

Alla inlägg den 11 februari 2013

Av Linda Calissendorff - 11 februari 2013 20:38

Var in på provlopp i lördags igen och de visa
sig uppenbart nått stör honom när de går lit snabbare tempon :(
Såret bak är nu läkt och även de han fick på skenbenet fram men kan ju bli som en benhinne inflammation av de jag tror var en trolig spark av nån av små tjejorna trodde först han fastnat i stängsel tråden för den låg på backen i samma veva han fick såret...
men de är de enda jag kan härleda till för han blev ju uppkollad i dec utan en anmärkning så måste vara frambenet som spöka... så nu blir de kyla benet så mycket man orkar att göra och några dagar med antiflammatoriskt medel så ska de väl gå över utan några komplikationer hoppas ja... känner mig rätt mättad på skador just nu :(

Kallma tränas på varannan dag och hon är en pigg tjej kan jag lova! :)
Tur hon är ett lycko piller när man ha lust att
ge upp med sorgebarnet :)
Tog några kort i dag när Ricky körde inte allra bäst men håll till godo!

Fråga mig

15 besvarade frågor

Väder

Väder Bjästabacken

Presentation


Välkommen och kika in i våran blogg som handla om vårt liv som amatör tränare och min kära sambo som är amatör kusk! =)

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards