Stall Ardbeg

Alla inlägg den 25 maj 2013

Av Linda Calissendorff - 25 maj 2013 22:27

I dag var jag förbi Kravallen efter jobbet för kolla läget att allt var bra! :)
Han kom direkt till staketet och pratade när jag kom... man kan inte annat än smälta när djuren är glada att se en! (Kan ju aldrig vara för jag skämmer bort dom med morötter oxå näääää då!) :P
Ja i af så kom han fram och även hans kompis Fridolin men då bli han som en suris och bara kör i från honom om han kommer för nära mig <3
Sen komma han tillbaka och vill bli kliad sakta över huvudet då njuter han som mest!
Ja vilka härliga individer man fått chans att lära känna man får så mycket kärlek tillbaka bara man ta sig tid att stanna upp och låta dom visa vad de ha att ge till oss människor!
Hästar är fantastiska djur är så tacksam för alla fina man fått träffa genom livet och var häst ha sin alldelens egna speciella plats o hjärtat de kan aldrig bli för fullt.....

Av Linda Calissendorff - 25 maj 2013 22:10

Efter att få börja träna denna fina tjej igen!
Sakna hennes nyfikna pigga sätt framför vagnen i skogen och hur hon bara flyter fram i sitt steg när hon själv vill öka farten! :)
Jag ber till gudarna att inte överbenet ska klämma på några mjukdelar och att de ska bara vara sätta i gång henne om ett par veckor...Tror och känner denna dam ha nått att hämta på banan i framtiden!
För hon är lika klok som vacker! :)

Fråga mig

15 besvarade frågor

Väder

Väder Bjästabacken

Presentation


Välkommen och kika in i våran blogg som handla om vårt liv som amatör tränare och min kära sambo som är amatör kusk! =)

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14 15 16 17 18 19
20 21 22
23
24 25
26
27
28
29
30 31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards