Stall Ardbeg

Alla inlägg den 31 januari 2014

Av Linda Calissendorff - 31 januari 2014 13:51

Alltså Kallma bli ingen nätt liten dam,utan som hon ha växt detta halvår de är helt galet mycket! :) Hon är minst lika hög som Wilmer och hon ha ju tills nästa år innan hon växt klart så inte konstigt hon varit sladdig i traven bak när hon skjutit i väg så på höjen och längden... :)
Ja de ha blivit en kompakt maffig tjej så man få träna försiktig så alla leder/senor hänger med i den takt hon växer och tillsluts zonerna hänger  att slutas så hon inte får ont i sina framknän, de hade Wilmer när han var i samma ålder men då röngta jag för vara säker att de var ok att träna lite hårdare man kan aldrig vara för noga med dessa unghästar! ;)
I kväll ska Mulsta gå sitt sista pass inför söndagen synd de snå småspiken i dag trots de är bara -5 ute så måste de blåsa och snöa.... men finns inga dåliga kläder sägs de så bara bylta på sig och ge sig ut! :)
Igår var jag ute efter vägen med Kallma så vi mötte 4 bilar utan problem så hon ha blivit säker för trafiken hon med sköööönt!
Nu ska jag och kidsen hälsa på mamsen å systet yster som är i övik! :)
Ha en bra helg nu!

Fråga mig

15 besvarade frågor

Väder

Väder Bjästabacken

Presentation


Välkommen och kika in i våran blogg som handla om vårt liv som amatör tränare och min kära sambo som är amatör kusk! =)

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6 7 8 9 10 11 12
13
14
15 16
17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards