Stall Ardbeg

Alla inlägg den 1 mars 2014

Av Linda Calissendorff - 1 mars 2014 11:15

Nu när hästarna har travat in över 65 tusen i år så ska de pengarna självklart gå tillbaka till dom på ett eller annat sätt,så nu är en ny snygg vit syntet sele beställd och en sån här sulky en Finn-Tack rc6000 fast svart i färgen så den matcha även Kallma som har röd sele och de är som hennes färg medans pojkarna har blått och vitt! :)
Viktigt att de ska matcha i färgerna de är jag helt nördig på!

Så blir väl Mulsta som får ta premiären i vagnen på onsdag och de känns skönt att ha en ny fräsch sulky för de priset de säljs för för de är ett väldigt bra pris! :)

Ricky hitta en sko som vi ska testa på Brodde när isen är borta de är en Razer sko som är utformad så de är som att springa barfota och att de öka stötdämpningen för leder och senor mm.mm så de måste vi testa för han som går bäst barfota fram! :)

Nu ska jag ta å vila lite på min rast på jobbet är trött i ögat....
Ha en skön lördag! :)






Fråga mig

15 besvarade frågor

Väder

Väder Bjästabacken

Presentation


Välkommen och kika in i våran blogg som handla om vårt liv som amatör tränare och min kära sambo som är amatör kusk! =)

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6 7
8
9
10 11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21 22 23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards