Stall Ardbeg

Alla inlägg den 25 mars 2014

Av Linda Calissendorff - 25 mars 2014 19:48


         

Av Linda Calissendorff - 25 mars 2014 09:34

Har bokat tid först hos Monica kiropraktorn som få gå igenom Brodde nästa onsdag eftersom hon fixa till han första gången i ryggen/bäckenet så bli de en check först med de för utesluta de är nått som sitter fast där.... Sen på torsdag åker vi ner till Per på PH vet för grundlig genomgång där för kolla status på benen och se vad han hittar för nått som kan vara orsaken till att han ha lite problem i kurvorna då han som tappa fart för han vill som kränga lite åt vänster.... Hitta de inget så sitter de ju i huvudet att han fått springa så snett förut hos Conrad så då är de inget att göra tyvärr, men då vet man ju i af om de! Man vill ju utröna först om de är nått smärt relaterat innan man kan dra några slutsatser alls.
Är Brodde i form så tjänar han ju fina pengar de vet vi ju så nu gör vi dessa koller för få veta läget och se vad per och monica hitta för nått på killen.... ;)
Är sjukt trött i dag blev knappt nån sömn alls i natt då jag lätt fastna i grubblandet när hästarna inte är som de ska.....så i kväll blir de tidigt!
I morron ska jag och Anja ut på en ridtur med deras islandshästar och wilmer det bli styrka träning i lång backen uppmot masten ska bli mysigt att rida fin pojken min! <3
Sen så ladda vi inför provlopp på lördag med honom och Kallma följer med i vanlig ordning för få röra sig lite igen bland andra hästar! :D
Ha en skön dag mina vänner!

Fråga mig

15 besvarade frågor

Väder

Väder Bjästabacken

Presentation


Välkommen och kika in i våran blogg som handla om vårt liv som amatör tränare och min kära sambo som är amatör kusk! =)

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6 7
8
9
10 11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21 22 23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards