Stall Ardbeg

Alla inlägg den 7 maj 2014

Av Linda Calissendorff - 7 maj 2014 17:08

I går var vi till Skrike med Brodde & Wilmer och kan säga jag låg rak lång och försökte hålla mig kvar i vagnen när jag körde bakom Brodde med wilmer, för han var såååååå taggad när nån ligger före och drar..... Så till slut fick jag skritta en stund så vi inte låg för nära varandra för mina armar fick verkligen intervall träna de med så de är ju bra mot gäddhänget så vem vet kanske bli man rakt vältränad på köpet!   

Vi körde 9 st intervaller så grabbarna kämpa på bra i de lite lösa gruset men man får inte köra så fort när de är lite lösare för de tar bra ändå i lägre tempon så de är en perfekt slinga runt gården som uffe har.

I dag var jag dit till Skrike med Kallma så hon fick motionera runt 9 st hon med och hon var knappt svettig under selen och inte direkt trött heller så denna dam har allt en bra fysik och väl grundtränad de märks så klapp på axeln på oss själva!   


Så nu blir de gno på med massage efter dessa tränings rundor så de håller sig mjuka och fina i musklerna medans de bygger på i backen!


I morron är de dags för Brodde & Wilmer att fara dit igen, sen får Mulsta fara dit på lördag då han verka allt tränings sugen som han far runt hemma i hagen för tillfället! Där har vi en som mår som en kung just nu de bara lyyyyyser ur ögonen på honom så han mår förträffligt just nu!   


Kallma hänger läpp efter dagens träning... Söt fia där!   


 

Fråga mig

15 besvarade frågor

Väder

Väder Bjästabacken

Presentation


Välkommen och kika in i våran blogg som handla om vårt liv som amatör tränare och min kära sambo som är amatör kusk! =)

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14 15
16
17
18
19 20 21
22
23
24 25
26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards