Stall Ardbeg

Alla inlägg den 12 maj 2014

Av Linda Calissendorff - 12 maj 2014 10:44

 I går låg jag i och masserade upp Kallma,Wilmer & Brodde och han som uppskatta de mest var livsnjutaren Brodde som njöt i fulla drag!   

Han börja tooook gäspa  efter 20 min gnuggande och han bara stod i utgången i mot solen och ville aldrig jag skulle sluta... *ler*


Här finns en liten filmsnutt på trött mössan....  


Så i dag blir de Mulstas tur då han träna i går så får han i dag i stället!

Vi anmälde ju till Bergsåker men de var 28 hästar som anmält helt sjukt så många har de aldrig varit förut i ett kallblods lopp så han blev 3;je reserv...   

 


Helt galet många som anmäler men ej kommer med, nu  när de ska finnas så många travdagar att starta på runt omkring som de säger men uppenbarligen finns de mycket hästar med som inte kommer med,trots de har mellan 200-300 poäng helt sjukt.... Jaja bli att se om Uffe har en häst till att anmäla på Hagmyren den 23 för fanns en likadan propp där men nu är man osäker hur han fixa resan när de är så varmt ute, men de positiva är att han får sällskap av wilmer i så fall!   

Måste som sagt kolla med uffe först då vi planerat att fara tillsammans med Wilmer och hans solsnärta eftersom jag var helt säker Mulsta skulle komma med sina 300 p men de sket sig ju som sagt så vi får träna på som vanligt i veckan istället.


Nu ska de lunchas på jobbet är hungrig osm tusan då jag ha svårt att äta på morron så suger de rätt bra i magen vid denna tid och ska få avnjuta älsklingens goda köttfärsbiffar! MUMS!   

   

Fråga mig

15 besvarade frågor

Väder

Väder Bjästabacken

Presentation


Välkommen och kika in i våran blogg som handla om vårt liv som amatör tränare och min kära sambo som är amatör kusk! =)

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14 15
16
17
18
19 20 21
22
23
24 25
26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards