Stall Ardbeg

Alla inlägg den 23 maj 2015

Av Linda Calissendorff - 23 maj 2015 15:30



Den här videon var han lite fjantig för några streck på banan så då hoppa han till på slutet han är väldans uppmärksamm på vad som är på backen   
 
 

Av Linda Calissendorff - 23 maj 2015 12:03

Alltså vilken vacker häst han är Viktor,jag blir alldelens förundrad över hans carisma när han är på banan han utstrålar sån klass att jag kan säga han är lätt den snyggaste kallblod jag sett bland 2 åringar i hela mitt 39 åriga liv! :)
Nog för jag är partisk i frågan men jag skulle även kunna säga om de var ett annat kallblod som var lika fin de kan jag lova! ;)
Ska lägga ut en video snutt sen om jag kan ladda över den till datorn så får ni se snyggingen röra sig med :D

I 2 årings serien så råka uffe köra för fort fick 2.23 så var 2 sek för snabb men han gick som en ensam majestät ö er upploppet å han gillade inte den tunga banan han tyckte de var jobbigt i dag i kurvorna med sin långa kropp så är nog nöjd ha ändå trava sån fin tid på en tung bana då de häll regna i natt som bara den... :(

Wilmer testa start bilen för första gången och de gick över förväntan! :)
Han gick till ledning och höll ideal tiden prick på 1.40 sista 500m släppte han efter lite granna och han pep i väg 31 över upploppet lunkades först i mål! :)
Han gick utan bakskor för första gången och han fick testa Cantabs huvudlag som är helstängt med hål i och de du ka utmärkt så de blir de nästa start!
Så vi är super nöjda med grabbarna de ha gjort våran dag med deras fina prestationer! :)
Kram på er för nu skiner sola!

Fråga mig

15 besvarade frågor

Väder

Väder Bjästabacken

Presentation


Välkommen och kika in i våran blogg som handla om vårt liv som amatör tränare och min kära sambo som är amatör kusk! =)

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15 16 17
18
19 20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards