Stall Ardbeg

Alla inlägg den 21 juli 2013

Av Linda Calissendorff - 21 juli 2013 20:41

Var in på banan för träna lite miljöträning på banan igen för hon är ju en häst som vill hålla koll på läget så lika bra att vänja henne
inför premien... :)
Robban hade med sig Wilsen med så de tuffa rätt bra bitvis men Kallma är ju lite så att ha hon bestämt sig för att trava då gör hon de med lätthet för sen tycka de är lite små jobbigt så då vill hon bara helst små lunka... spela ingen roll om man är på henne
med tömmen de bekommer hon inte ett dugg så gäller att leka fram de med en tjej som henne och att de blir välförberedd inför vad de ska göra på banan annars få man lätt ett sto som sätter sig i mot på ett eller annat vis de kan man vara lugn för! ;)
Men jag älskar ju deras viljestarka sätt att vara för ha dom den skallen på rätt sätt så släpper dom gärna ingen före sig i mål! :D
Hon är i af en ruggigt snygg donna trots sina 2 år den perioden bruka de ju se ut lite hur som helst men hon ha växt på rätt bra de senaste halvåret de kan jag lova!
Nu bli de vila på stället för min del ha jobbat fyra långa dagar på raken så känns skönt att vara ledig i morron..... ;)
Kram på er alla trogna läsare!

Fråga mig

15 besvarade frågor

Väder

Väder Bjästabacken

Presentation


Välkommen och kika in i våran blogg som handla om vårt liv som amatör tränare och min kära sambo som är amatör kusk! =)

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6 7
8
9 10 11
12
13 14
15
16
17
18
19
20 21
22 23 24 25
26
27
28
29 30 31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards