Stall Ardbeg

Alla inlägg den 15 april 2012

Av Linda Calissendorff - 15 april 2012 16:46

Blodprovet visa liten förhöjning av de vita de brukar ska ligga på 7,5 å han låg på 9,4 så förkylningen är nog på väg ur kroppen nu... 

Han ligger bra i temp så bli en lättare motions tur i morron på mon så kör vi intervaller sen i slutet på veckan skönt att man vet vad som händer i kroppen men jag ha ju lust att ta ett prov till men vem ha råd med 750:- titt som tätt för kolla upp hästarna?

Blir väl vid en ev start man gör de för att vara säker annars blir de hålla sten koll på tempen istället.

 

Nu ha man snart helg bara i morron kvar så man får man vara ledig en dag.... 

Å hoppas att Ricky kan vara hemma med så man hinner bara andas å ta lugnt,vi ha ju haft hans brors barn här så var 5 barn med våra knoddar så de ha varit full rulle hela helgen!  

 

Förhoppningsvis ha min älskling fått kör licensen igen, han skrev upp i går men han ha ej fått svar hur de gick men han kände som han skulle bli väldigt förvånad om han missat så pass för bli underkänd...

Så vi sitter som på nålar och vänta på han ska få klar tecken att få köra B lopp nästa helg ska bli såååååå roligt att han åter igen sitter i sulkyn efter många års frånvaro för jag vet han är duktig!!     

 

Nu ska jag ta å käka nått sen ska jag hämta hem min lilla älskling    som for till pappa för att träffa hans nya flickväns barn så han lär vara upp speedad till max men skoj att de kommer fler barn i familjen så slipper man känna att man måste skaffa flera själv...   

 

Ciao!!





 


Fråga mig

15 besvarade frågor

Väder

Väder Bjästabacken

Presentation


Välkommen och kika in i våran blogg som handla om vårt liv som amatör tränare och min kära sambo som är amatör kusk! =)

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards