Stall Ardbeg

Alla inlägg den 10 augusti 2008

Av Linda Calissendorff - 10 augusti 2008 17:09

Som hästägare är man alltid hemma men vi tog oss i väg till Lykseles djurpark och sov över 1 natt på hotell :0)

De var skönt att slippa tänka på några hästar efter fredagen då man fick höra att troligtvis är de nått galet med Hilda igen... Ska ringa å kolla om Bergsåker eller Umeå har tid i veckan så kan man göra nått åt de med en gång,tur man har Skoter att träna i gång för man är ju van att alltid ha en som ska tränas...

Så nu blir de lugna gatan med Hilda ett tag så får vi se vad vi får för besked vad de är för fel ,hoppas de inte är så mycke denna gång!Men kanske tål hon inte just min träning men tycker inte jag kör så hårt med henne heller...Utan är så noga med massage & sköta benen efter träningarna & att hon äter allt som man kan ge mot led inflamationer,men de är väl vår vanliga otur som spökar! *suck*

De är nog inte meningen man ska hålla på med trav utan satsa helt på ridning i stället kanske vore en ide :0)

Ska ut en sväng med Skoter på mon nu så hoppas de går lika bra då vi är utan Hilda men de tror jag nog! *ler*


Fråga mig

15 besvarade frågor

Väder

Väder Bjästabacken

Presentation


Välkommen och kika in i våran blogg som handla om vårt liv som amatör tränare och min kära sambo som är amatör kusk! =)

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11 12
13
14
15
16 17
18 19 20
21
22
23 24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Augusti 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards