Stall Ardbeg

Alla inlägg den 24 mars 2010

Av Linda Calissendorff - 24 mars 2010 13:06

Vilka härliga dagar de  har varit nu ett tag när de ligger kring 0 grader och sol då kan man bara njuta!   


I dag ha jag inte hunnit så mycket för jag ha pratat med Linda-Li typ nästan 4 timmar!!!   

Vi kan verkligen få tiden att gå när vi surra om typ allt mellanhimmel och jord!   


I kväll ska jag på Sleipner möte på solänget kommer ev sitta i styrelsen av nått slag men ha inte tid att vara så aktiv eftersom manha nog med sitt eget och jobba men man kan ju vara aktiv men på sidan om... Roligt att de vad de planera för kallbloden framöver då man själv föder små söta kallisar!

Sen kommer Alf Jonsson dit å ha som en typ föreläsningn men att folk får ställa frågor så kan man prata om de tillsammans så de ska bli intressant att höra hur han resonera kring träning å sånt med kallblod då han har mycket erfarenhet just kring den rasen.   


Så nu måste jag ut och göra stallet klart så jag kanske hinner rida Orujo när jag kommer hem för vi ligger i hårdträning nu ha ridit varje dag nu och han går från klarhet till klarhet!

Snacka om de är som de flesta ha beskrivit PRE hästarna att man kan ställa av dom en längre period sen kan man sätta sig och träna från där man var och han ha blivit bättre av vilan han gör öppnor och slutor som aldrig förr! Kan vara att jag fick min rygg & nacke fixad för jag tycker han är mycket mer stabilare och jag sitter bättre så kan vara de som gör att allt fungerar bättre!   

Hur som helst så är han lika underbar som han alltid är!


Nu ska vi ut jag & Edwin så so long så länge!   

Fråga mig

15 besvarade frågor

Väder

Väder Bjästabacken

Presentation


Välkommen och kika in i våran blogg som handla om vårt liv som amatör tränare och min kära sambo som är amatör kusk! =)

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5 6 7
8
9 10 11 12
13
14
15
16 17 18 19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards