Stall Ardbeg

Alla inlägg den 29 mars 2010

Av Linda Calissendorff - 29 mars 2010 21:25

Ha ha där trodde ni allt att de var jag, men de är de inte utan jag väntar på Monica som äntligen kommer i morron!   

Så då blir de genom gång av både Wilmer & Kristallen!

Kristallen är de nog inget fel på vad jag kan känna i af,men lika bra att kolla läget!

Wilmer därimot hoppas jag att han ska vara sned så man får en bra förklaring på hans sneda muskler...

I dag körde jag intervaller med Kristallen och hon kändes jätte fin i snabba tempon så nu är hon redo för banjobb så fort banan är bra! Ha planerat in ett provlopp den 27 april ska bli så ROLIGT att se henne in action på banan så får vi hoppas vi hitta nån som vill köra tillsammans med oss!   

 

I dag var Stina hit och fixade snygga hovar till El niño,Lilli,Wilmer & Grodan! Grodan ska ju till solängets kliniken på onsdag för att få en cortison spruta i hasen då han inte är helt bra i den han är fortfarande svullen...

Så nu hoppas vi att de ska vända och att han ska bli helt bra efter de! På onsdag kommer Jnne och ska fixa Orujos hovar så han blir snygg inför visningen så ska blöi så roligt att fara upp ser fram i mot de!

 

Nu ska jag ut och ta in hästarna så ha de så bra så länge!

 

 

Fråga mig

15 besvarade frågor

Väder

Väder Bjästabacken

Presentation


Välkommen och kika in i våran blogg som handla om vårt liv som amatör tränare och min kära sambo som är amatör kusk! =)

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5 6 7
8
9 10 11 12
13
14
15
16 17 18 19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards