Stall Ardbeg

Alla inlägg den 17 november 2011

Av Linda Calissendorff - 17 november 2011 13:48

Hade kommit i gång så fint med Wilmers träning men så nu ha jag blivit hängig å förkyld... :(

Slår aldrig fel!

Hade med tänkt börja ta tag i prommisarna med mig själv för ha varit extremt lat å de märks ju man lägg ju på sig flera kilo av att ens titta på en bulle så tänker banne mig inte gå upp ett gram mera....

Men rätt typiskt när man hamna i sambo livets fälla lätt hänt att man vill sitta på helgen å äta nått gott fast jag brukar försöka äta morötter å dipp de är ju bättre alternativ än chips mm.mm men liks förbannat slinker de ner nått som man inte tror ska märkas sen...

Jaja bara ta tag i de när man är piggare jag invänta snön just nu för tänkte hyra mig ett par längd skidor de skulle vara kul för åkte mycket som yngre så man kan ju passa på när man ha ett elljusspår i köpmanholmen man får väl gå ut försiktigt från början annas fortsätter man väl aldrig...  


Var å såg nyaste Twillight filmen i går men jag & Linda-li blev besviken....

Ha ju börjat att följa True Blood serien å de är ju lite mer vuxen serie de märks denna är från 11 år de händer liksom inte så mycket tycker man nu utan den känns lite barnslig,eller ha vi mognat till oss?!  

Ja men de var skoj att fara på bio med vännen min de är sällan man ta sig tid för sina vänner men man jobba ju ,träna häst,sköter hushåll å barn så man ha inte så mycket ork över tragiskt men sant...

Men ska försöka bättre mig på de planet blir kanske ett bra nyårs löfte?! =))

Nu ska jag borra ner mig under täcket fryser LIKE HELL!


Kram på er!  

Fråga mig

15 besvarade frågor

Väder

Väder Bjästabacken

Presentation


Välkommen och kika in i våran blogg som handla om vårt liv som amatör tränare och min kära sambo som är amatör kusk! =)

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards