Stall Ardbeg

Alla inlägg den 3 januari 2013

Av Linda Calissendorff - 3 januari 2013 09:53

Edwnins sjukdom ta snart knäcken på mig.... Känner mig som man går i en halv dimma på dagarna och är så trött så man mår illa å ha huvudvärk och de enda man kan tänka på är TÄNK OM JAG FICK SOVA EN liiiite stund bara... 

Sen på de ska man orka jobba 6 dagar på en vecka men en dags återhämtning de är ju sjukt vad dåligt schema vi ha vi 75% ett rent hån söger de som ha heltid när de se vårat schema...men de är ju så vi fixa ju de mesta innan vi går hem så de som ha 100% ha ofta bara några värmningar av npn matbricka så de är ju inte så betungande...

Sen förut hade man ju 7 dagar att försöka återhämta sig men nu är Edwin ju här hos oss i över 11 dagar i sträck så de tär på en att alltid vara uppe varannan timme på natten ibland mer beroende hur han ligger till som i blodsockret. 

Han ha dock nu funderat på skaffa en pump å jag be till gudarna han ska bli mer stabil än vad han är nu på dagen/natten de är ju värt ett försök så man får nått att jämnföra med...

Ja så kan de bli med diabetesbarn de är inte en lätt sjukdom som många tro utan de är ett heltids jobb man tänker på de 24 tim/dygn och jaga ett bra värde på dagen å lyckas man få en bra dag så kan man sova några tim lycklig i af!   

Kram på er! 

Fråga mig

15 besvarade frågor

Väder

Väder Bjästabacken

Presentation


Välkommen och kika in i våran blogg som handla om vårt liv som amatör tränare och min kära sambo som är amatör kusk! =)

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5 6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29 30
31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards