Stall Ardbeg

Alla inlägg den 13 augusti 2013

Av Linda Calissendorff - 13 augusti 2013 06:57

 


Regnet bara öser ner.... ska regna större delan av veckan känns ju lite si så där att ha 2 st av hästarna ute på nätterna fortfarande....  

Finns ju täcken att klä på dom men jag sover oroligt när jag inte vet de är inne i stallet där de är varmt och mysigt att ligga i boxen!

Man får ta in dom på dagen så de får vila igen sig en stund i stället ska beställa stängsel stolp i dag på Jula så får man hämta upp dom så snart som möjligt och stänglsa upp här hemma bara hoppas de ha ett gäng här i övik kommer behöva en hel del till 2 st hagar!   

Så typiskt man inte ha massor av semester dagar kvar så man kunde ta en vecka och bara skynda på med stallet blir ju mest kvällarna nu och barnen är här denna vecka så de är svårt att få till de med mellan middagar och läggningar.... Ja bara taket ligger på plats så kan man börja invändigt då är ju en annan till hjälp med för jag vägra gå på taken är så sjukt höjd rädd!   


Nu bär de i väg till jobbet sen ska jag till stallet de är kravallen som ska ut på en tur i dag och Ricky får köra Farbror på sin lunch gäller att ta vara på när man ha en timme över nu!   

Hoppas solen skiner på er, här är de som sagt mööööööörkt och blött!  



Fråga mig

15 besvarade frågor

Väder

Väder Bjästabacken

Presentation


Välkommen och kika in i våran blogg som handla om vårt liv som amatör tränare och min kära sambo som är amatör kusk! =)

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5
6 7 8 9 10 11
12 13 14
15
16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26
27
28
29 30 31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards