Stall Ardbeg

Alla inlägg den 18 april 2014

Av Linda Calissendorff - 18 april 2014 17:32

I morron kommer Sandra och rider lite på Mulsta då hon är hemma över påsk! :D
Sandra är genuint häst galen som jag och hon är suveränt duktig på rida så de är roligt hon vill komma och rida är så tacksam! :))
Tror hon kommer gilla Mulsta skarpt då hon
gilla kallblodens sätt att vara! Hon red ju Hilda som jag och Robban hade tillsammans och de åkte och tävla hoppning och de var super duktiga! Så ledsamt att Hilda dog vid fölningen av Wilsen....
de två älskade verkligheten varandra och Hilda var lika tokig i Sandra då hon blev alltid så ompysslad av henne och hon älskade all uppmärksamhet hon fick!
Ja ska bli roligt att höra vad hon tycker om lill mulsta i morgon! :)
Nu ska jag jobba vidare dryyyyyygt är de....
Ha en skön påsk nu ni andra!

Fråga mig

15 besvarade frågor

Väder

Väder Bjästabacken

Presentation


Välkommen och kika in i våran blogg som handla om vårt liv som amatör tränare och min kära sambo som är amatör kusk! =)

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21 22
23
24 25 26
27
28
29
30
<<< April 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards