Stall Ardbeg

Alla inlägg den 6 juli 2008

Av Linda Calissendorff - 6 juli 2008 13:58

I dag for jag & Hilda ut på en tur i skogen i vår ensamhet! :0)

De var så lugn & skönt i skogen och vi gick rakt in i tallmo skogen så hon fick lyfta lite ben och träna gå runt träd!Hon lyssna jätte fint på förhållningar när jag ville hon skulle gå lite mer uppmärksamt vars hon satte ner hovarna,märks hon älskar att gå i skogen *ler* sem mötte vi både motionärer & Johanna och Granly som skulle ut å klättra i sandtaget så de är många som rör sig i skogarna tur e väl de så kanske björnarna håller sig borta *s* Såg de var nån som hade gjort som en liten terräng bana i skogen med lite natur hinder så nästa gång vi är ute på tur ska jag banne mig prova hoppa henne tror hon kommer tycka de är SKIT kul!!

Hoppas matte har balansen kvar sen sina forna hopp träningar för många års sen *blink*

Fråga mig

15 besvarade frågor

Väder

Väder Bjästabacken

Presentation


Välkommen och kika in i våran blogg som handla om vårt liv som amatör tränare och min kära sambo som är amatör kusk! =)

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards